Muse - Madness - (英中歌詞)

帶來的是Muse, 真的很棒的英倫樂隊

愛情本來就沒有錯與對









/
廢話不多說;



若大家有不同的感受, 歡迎在下面留言一齊分享喔!





(我翻的)

"Madness"

(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)

I, I can't get these memories out of my mind,
, 就是不能抹去那段日子
And some kind of madness has started to evolve.
且有種瘋狂情感開始在滲透
(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)
And I, I tried so hard to let you go,
, 也已經如此努力地放開你
But some kind of madness is swallowing me whole, yeah
卻有種瘋狂情感又把我完全的呑噬掉
(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)

I have finally seen the light,
我終於也看到唯一的出路
And I have finally realized
還終於也覺悟了
What you mean.
你那時說話的含義

Ooh oh oh

And now I need to know is this real love,
而現在, 我必須清楚明白這是否真愛
Or is it just madness keeping us afloat?
或只是那瘋狂又把我們搭上?
(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)
And when I look back at all the crazy fights we had,
想起那天, 我們所有瘋癲的爭吵
Like some kind of madness was taking control, yeah
或許也是那瘋狂正在玩弄我們

(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)

I have finally seen the light,
我終於也找到曙光
And I have finally realized
而且還恍然大悟
What you need.
你真正需要什麼

Mmmm...

(Ma-ma-ma-ma-ma-ma-ma...)

But now I have finally seen the end (finally seen the end)
幾經辛苦, 我終於看清未來
And I'm not expecting you to care (expecting you to care)
我也不再期待你會對我瞅睞
But I have finally seen the light (finally seen the light)
但我清楚我對你的情
I have finally realized (realized)
我也終於明暸
I need your love
其實我仍需要你
I need your love
你那真摯的愛

Come to me
來我身邊吧!
Just in a dream.
就算是夢中的一剎
Come on and rescue me.
過來拯救我吧!
Yes I know, I can be wrong,
的確, 我有機會錯
Maybe I'm too headstrong
但就讓我無悔的錯一次吧!
Our love is Madness.
愛情本就瘋癲盲目的







/


無論麼風格的歌都能被他玩成自己的
是主音Matt.. 他的音域直就是言了

送上live版


----------------------------------------------------------------------------------------------------

大家如果想了解Muse的話可以到以下網址喔

Official Website: http://www.muse.mu/


Comments

Anonymous said…
哈囉
好久沒看到你更新了

Popular posts from this blog

George Ezra - Listen to the Man - (英中歌詞)