Simple Plan - Gone Too Soon - (中文歌詞)

為什麼最後郤只剩我一人......








/
廢話不多說;



若大家有不同的感受歡迎在下面留言一齊分享喔!







(我翻的)

"Gone Too Soon"

Hey there now
摯友, 你還好嗎?
Where'd you go

你這次又去了那啊?
You left me here, 
so unexpected

我還未敢相信, 如今只剩下我


You changed my life
你曾經帶我走出困境
I hope you know

我想你知道
cause now I'm lost, s
o unprotected

因為如今我再度迷失, 但你卻已不在

In a blink of an eye

一切發生在剎那間
I never got to say goodbye

我卻連最後機會都錯過

Like a shooting star

你就像流星般刷過
Flyin' across the room

只停留眼前一秒
So fast so far

還未趕及追上你
You were gone too soon

你就已經離去

You're part of me

你是我生命中的一部分
And I'll never be the same here without you

但我從今起已不再一樣
You were gone too soon
因為我失去了你

You were always there

從來你也在我身邊
and like shining light

就像我的燈塔
on my darkest days

在我迷失方向時
you were there to guide me

給我最重要的指示

Oh I miss you now

其實我真的很想你
I wish you could see

我希望你能看到
Just how much your memory
Will always mean to me

In a blink of an eye
一切發生在剎那間
I never got to say goodbye

我卻連最後機會都錯過

Like a shooting star

你就像流星般刷過
Flyin' across the room

只停留眼前一秒
So fast so far

還未趕及追上你
You were gone too soon

你就已經離去

You're part of me

你是我生命中的一部分
And I'll never be the same here without you

我也不再是以前的我
You were gone too soon
因你已離開我.....


Shine on! Shine on!
On to a better place

希望你到了那理想之地
Shine on! Shine on!
Will never be the same

但我從今也不會再一樣
Shine on! Shine on!

Like a shooting star
你就像流星般刷過
Flyin' across the room

只停留眼前一秒
So fast so far

還未趕及追上你
You were gone too soon

你就已經離去

You're part of me

你是我生命中的重要部分
And I'll never be the same here without you

但你卻一走了之
You were gone too soon
我還如何繼續生存下去


Shine on! Shine on!
You were gone too soon

我還如何繼續生存下去








/


雖然這次翻譯的是首2011的舊歌
但很喜歡這首, 所以翻了
下次會給一首新歌的
如果大家有什麼提議也可以到下面留言啊

----------------------------------------------------------------------------------------------------

大家如果想了解Simple Plan的話可以到以下網址喔

Comments

Popular posts from this blog

George Ezra - Listen to the Man - (英中歌詞)